۰
امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي خاش :

بسیج پدیده ای در دل انقلاب است/ ایمان و ولايتمداري از خصوصیات ممتاز بسیج است

امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش گفت: بسیج پدیده ای در دل انقلاب اسلامی و ایمان، تقوا و اخلاص از خصوصیات ممتاز يك فرد بسیجي است.
بسیج پدیده ای در دل انقلاب است/ ایمان و ولايتمداري از خصوصیات ممتاز بسیج است
حجت ‌الاسلام غلامرضا دهقان در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما با بيان اينكه بسیج به عنوان یک نیروی نظامی تلقی نمي شود، اظهار كرد: بسيج نماد اراده مردم است و مفهوم بسیج فراتر از یک سازمان و تشکل بوده و امروز بسیجی بودن و بسیجی کار کردن یک ضرورت برای تدوام انقلاب است.
 
وي با بيان اينكه بسیجیان ما در همه صحنه‌ها با صداقت حاضر شده اند، تصريح كرد:  بسيج در حرکت خود با خداوند متعال معامله کرده و در صحنه دفاع از انقلاب حضوری ارزشمند دارند.
 
حجت الاسلام غلامرضا دهقان خاطرنشان كرد: بسیج و بسیجی دارای جایگاه ویژه ای در جامعه اسلامی است و در عصر كنوني این جایگاه در دیگر کشورهای اسلامی و مسلمان نمود پیدا کرده و به الگویی در بین کشورهای مسلمان منطقه بدل شده است.
 
وی با بيان اينكه امام راحل بانی و پایه گذار راهی بودند که درباره آن فرمودند «بسیجیان جهان اسلام باید به فکر ایجاد حکومت اسلامی باشند»، خاطرنشان كرد: امروز می توان دید که بسیج مردمی در کشورهای عراق، سوریه، لبنان و یمن دشمنان را به زانو در آوردند و حتی شاهد هستیم که بسیج مردمی در عراق توانست برداعش غلبه کند.
 
امام جمعه شهرستان خاش با بیان اینکه حضور در صحنه بودن ویژگی دیگر بسیجیان است، اذعان كرد: امروز حضور در صحنه بسیج در تمام بزنگاه های تاریخ معاصر ایران اسلامی اثرگذار بوده و به برکت همین حضور در صحنه دشمنان ایران اسلامی حتی فکر تعرض به ایران را نیز در سر نمی پروارنند.
 
وي اظهار كرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نماد یک بسیجی واقعی هستند و لذا ما باید با پیروی و تبعیت از رهبر انقلاب اسلامي بسیجی واقعی بودن را  درعمل به نمایش بگذاریم  و همه ما نیز باید در حرکت به سوی بسیجی حقیقی بودن گام برداریم.
 
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 442527
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *