۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

واردات بی‌رویه کالاهای خارجی اقتصاد کشور ايران اسلامي را فلج می‌کند/ تضعیف شورای نگهبان آب به آسیاب دشمن انداختن است

امام جمعه اهل سنت خاش گفت: واردات بی‌رویه کالاهای خارجی اقتصاد کشور ايران اسلامي را فلج می‌کند و شاه كليد حل مشكلات اقتصادي فقط اقتصاد مقاومتي و توليد و بهره وري ايراني است.
واردات بی‌رویه کالاهای خارجی اقتصاد کشور ايران اسلامي را فلج می‌کند/ تضعیف شورای نگهبان آب به آسیاب دشمن انداختن است
به گزارش خبرنگار مذهبي تفتان ما، مولوي محمدعلي شهنوازي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان خاش، با اشاره به پاسخ نامه رييس جمهوير توسط مقام معظم رهبری اظهار كرد، در اين نامه رهبر انقلاب خطاب به دولتمردان عهد شكني هاي دشمنان نظام را يادآور شدند و فرمودند: در اين مورد بايد مراقب بود كه آمريكابه تعهدات و وعده هاي خود عمل كند.
وي افزود: دشمن ايران دشمني عهدشكن است و در طول تاريخ نيز اين مسئله را ثابت كرده است و آمريكا همواره اهل مكر و نيرنگ و توطئه بوده است و هرگز قابل اعتماد نيست.
مولوي شهنوازي با اشاره به انتخابت 7 اسفند، گفت: در مسئله مهم و حياتي انتخابات امسال نيز مردم ايران بايد با بصيرت و آگاهي در ميدان انتخابات حاضر شوند و با انتخاب هوشمندانه خود افرادي را به بهارستان وارد كنند كه بتوانند به مردم خدمت كنند و شايستگي ورود به مجلس را داشته باشند تا در مسير پيشرفت و آباداني شهر خاش گام بردارند.
وي اذعان كرد: كانديداهاي انتخابات در اين دوران بايد قوانين را رعايت كنند و از وعده هاي پوچ و واهي به مردم حوزه انتخابيه خود پرهيز كنند كه اين اقدام گناه بزرگي است و همگان بايد حق الناس را سرمشق و الگوي جريانات انتخاباتي قرار دهند و از خطوط قرمز نظام خارج نشوند.
امام جمعه اهل سنت خاش با اشاره به اجراي برجام، اذعان كرد: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي به اين نتيجه رسيدند كه با زبان اسلحه و اجبار نمي توانند در مقابل كشور ابر قدرتي همچون ايران ايستادگي و مقابله كنند به همين دليل پاي ميز مذاكره آمدند و به عزت و صلابت نظام اسلامي اعتراف كردند و جمهوري اسلامي ايران پيروز شد.
وي خاطرنشان كرد: همانطور كه رهبر معظم انقلاب اسلامي فرمودند: با اجرای برجام لطف آمریکا به ما نبود بلکه به خاطر اجرای خواسته‌های خود بود که این طور نیست، و ما باید بدانیم هدف آمریکا در همه جا فقط ضربه‌زدن به ایران است.
مولوي شهنوازي گفت: بی‌اعتمادی آمریکا خیلی زود در صدق رهبری خود را نشان داد و آنها دقیقاً در روز اجرای برجام، تحریم جدیدی علیه ایران از ناحیه آنها  اعمال شد و این خود رسوایی بزرگی در بحث مذاکرات برای آمریکا است.
وي با تشكر از سپاه پاسداران در خصوص دستگيري تفنگداران آمريكايي، اذعان كرد: ذلت و خاري آمريكايي ها وقتي است كه دست روي سرشان گذاشتند و در مقابل ايران اسلامي زانو زند كه اين نشان از صلابت و عزت ايران و فرزندان غيور و ولايتمدار اين مرزوبوم و پاسداران ما دارد.
مولوي شهنوازي با اشاره به ديدار مقام معظم رهبري با دست اندركاران انتخابات، بيان كرد: مقام معظم رهبري در اين ديدار بر انتخاب افراد شايسته و اصلح تاكيد كردند و فرمودند: کسی که اصل نظام را قبول ندارد وارد مجلس و نهادهای قانونگذاری نمی‌شوند.
وي اظهار كرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، به نهادهای قانونی نباید اهانت شود و این باعث هرج و مرج و مشوش شدن فضا می‌شود.
انتهاي پيام/
 
جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 425037
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *